ANTENEX s.r.o.
Žateckých 1224/12
140 00 Praha 4 - Nusle

Telefon: 241 400 741
241 400 742

Zaslat nám e-mail

Zobrazit na mapě
Foto prodejny

Otevírací doba prodejny
Prodejna maloobchod, velkoobchod a výdej e-shopových objednávek:
Po - Čt
Pá - Ne
09:00 - 16:00 hodin
zavřeno

 

Foto servisu
Zde je autorizovaný servis značky Topfield v ČR.
ANTENEX s.r.o.
SERVIS DVB-T/S TECHNIKY

Žateckých 1224/12,
140 00 Praha 4 - Nusle

Telefon: 245 008 432
Servis nemůže vyřídit požadavky patřící do prodejny!

Zaslat e-mail servisu

Zobrazit na mapě

 
Otevírací doba servisu: 

Po - Čt
Pá - Ne
09:00 - 16:00 hodin
zavřeno
Polední pauza: 12:30 - 13:00 hodin

 

Do servisu není třeba předem se objednávat.
Objednávky služeb anténních techniků přijímá prodejna.
Pro zvýšení kvality služeb jsou tel. hovory servisu monitorovány.
Nejedná se o linku technické podpory - prosíme nezaměňovat!

DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘED KONTAKTOVÁNÍM SERVISU A ZASLÁNÍM ZBOŽÍ:

Odpovědi na nejčastější dotazy a řešení hlášených závad najdete zde.

Před zasláním přijímače na reklamaci nejprve proveďte obnovení továrního nastavení přijímače dle návodu, nahrajte nejnovější dostupnou verzi firmwaru např. odtud, opět obnovte tovární nastavení a přijímač ručně nalaďte. Prověřte, zda závada přetrvala.

Náš servis přijímá pouze následující zakázky:
- reklamace zboží zakoupeného přímo u nás nebo v našem e-shopu
- reklamace zboží zakoupeného od prodejců s uzavřenou dohodou o přijímu reklamací
- pozáruční opravy digitálních přijímačů nejen značky TOPFIELD, zakoupených kdekoli

Máte-li přijímač v záruce a zakoupený od jiného prodejce, obraťte se přímo na svého prodejce. Váš prodejce má povinnost vyřídit Vaši reklamaci a to i v případě ukončení své činnosti. Pokud bude prodejce z jakéhokoli důvodu odmítat Vaši reklamaci příjmout, obraťte se na Českou obchodní inspekci.

Pokud jste tak dosud neučinili, seznamte se s naším reklamačním řádem, dříve než zašlete zboží do servisu.

K zakázce přiložte detailní popis závady, záruční doklad (záruční list, prodejka, faktura, atd.), případně doklad o prodlouženém nároku na bezplatný servis (nenahrazuje záruční doklad) a kontakty na Vás (e-mail pro informace o stavu reklamace a telefon pro přepravce). Záruční doklad musí obsahovat typ, SN, datum prodeje, identifikaci a potvrzení prodejce (pouhý "klikyhák" místo podpisu nestačí), vše na jednom dokladu současně. Bude-li chybět i jediný údaj, není možné doklad uznat jako záruční. V případě pozáruční nebo placené opravy, není třeba zasílat záruční doklad.
Přijímač zašlete nebo doručte osobně na adresu servisu. Přijímač pro přepravu vhodně a hlavně dostatečně zabalte. Servis, ani přepravce nenesou odpovědnost za poškození zásilky, které vzniklo vlivem nedostatečného balení pro přepravu!!!

Odpovědnost za data uložená na pevném disku přijímače nese pouze majitel přijímače, nikoli servis. Proto si tato data nejprve zálohujte, chcete-li je zachovat. Servis může v rámci diagnostiky nebo opravy závady vymazat tato data bez předchozího upozornění (odstranění závady má vyšší prioritu). Můžete také využít naši placenou službuZÁLOHOVÁNÍ DAT.

V případě neoprávněné nebo zamítnuté reklamace, bude účtována diagnostika přístroje ve výši 400,- Kč bez DPH (480,- Kč s DPH) a je-li zboží zasíláno, bude účtována i přeprava dle tarifu přepravce.

Na závady způsobené vadným nebo nesprávným firmwarem, chybou ve firmwaru, elektrickým přepětím, mechanickým poškozením nebo poškozením, které je způsobeno provozem přijímače v podmínkách, pro které není přijímač určen, se záruka nevztahuje a jsou obvykle zamítnuty!!! Oprava také může být odmítnuta z hygienyckých důvodů (silné znečištění, apod.).

Opravy přijímačů, které nejsou oficiálně dovezené do ČR, případně je přijímač již po záruce, nebo záruku z nějakého důvodu pozbyl (poškozená záruční pečeť a pod.), nelze takovou opravu řešit jako záruční. O ceně takové opravy je zákazník předem informován a požádán o rozhodnutí o provední opravy. Pokud se roznodne pro neprovedení opravy, budou účtovány částky, jako v případě zamítnuté nebo neoprávněné reklamace.

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A VSTŘÍCNOU SPOLUPRÁCI!!!

Aktualizováno: 16.10.2012