Vážení zákazníci,

pokud jste majiteli přístroje, který je po záruce a který je určen pro příjem pozemního, nebo satelitního přijímače značky Topfield a máte problém s jeho funčností (přijímač nejde, přestal nahrávat a podobně), můžete pohodlně využít služeb našeho autorizovaného servisu.

Pokud jste vlastníci jiné značky, můžete našich služeb samozřejmě využít také, pokusíme se Váš problém vyřešit, jak jen to bude v našich silách možné.

Můžete přijímač zaslat na naší adresu jakýmkoliv kurýrem (GLS, PPL, DPD, Česká pošta a podobně), nebo přinést osobně, přibalit jednoduchý popis závady a Vaše kontaktní údaje, včetně telefonu a e-mailu. Po otestování přijímače se s Vámi naši technici spojí a spolu dohodnete další postup.

Děkujeme za pozornost.

Kontakty:

http://www.antenex.cz/post/10