ANTENEX s.r.o.
Žateckých 1224/12
140 00 Praha 4 - Nusle

Telefon: 241 400 741
241 400 742

Zaslat nám e-mail

Zobrazit na mapě
Foto prodejny

Otevírací doba prodejny
Prodejna maloobchod, velkoobchod a výdej e-shopových objednávek:
Po - Čt
Pá - Ne
09:00 - 16:00 hodin
zavřeno

 

Foto servisu

ANTENEX s.r.o.
SERVIS DVB-T/S TECHNIKY

Žateckých 1224/12,
140 00 Praha 4 - Nusle

Telefon: 245 008 432
Servis nemůže vyřídit požadavky patřící do prodejny!

Zaslat e-mail servisu

Zobrazit na mapě

 
Otevírací doba servisu: 

Po - Čt
Pá - Ne
09:00 - 16:00 hodin
zavřeno
Polední pauza: 12:30 - 13:00 hodin

 

Do servisu není třeba předem se objednávat.
Objednávky služeb anténních techniků přijímá prodejna.
Pro zvýšení kvality služeb jsou tel. hovory servisu monitorovány.
Nejedná se o linku technické podpory - prosíme nezaměňovat!

DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘED KONTAKTOVÁNÍM SERVISU A ZASLÁNÍM ZBOŽÍ:

K zakázce prosíme přiložte detailní popis závady, záruční doklad (záruční list, prodejka, faktura, atd.), případně doklad o prodlouženém nároku na bezplatný servis (nenahrazuje záruční doklad) a kontakty na Vás (e-mail pro informace o stavu reklamace a telefon pro přepravce). Záruční doklad musí obsahovat typ, SN, datum prodeje, identifikaci a potvrzení prodejce (pouhý "klikyhák" místo podpisu nestačí), vše na jednom dokladu současně. Bude-li chybět i jediný údaj, není možné doklad uznat jako záruční. V případě pozáruční nebo placené opravy, není třeba zasílat záruční doklad.
Přijímač zašlete nebo doručte osobně na adresu servisu. Přijímač pro přepravu vhodně a hlavně dostatečně zabalte. Servis, ani přepravce nenesou odpovědnost za poškození zásilky, které vzniklo vlivem nedostatečného balení pro přepravu!!!

Odpovědnost za data uložená na pevném disku přijímače nese pouze majitel přijímače, nikoli servis. Proto si tato data nejprve zálohujte, chcete-li je zachovat.

Na závady způsobené vadným nebo nesprávným firmwarem, chybou ve firmwaru, elektrickým přepětím, mechanickým poškozením nebo poškozením, které je způsobeno provozem přijímače v podmínkách, pro které není přijímač určen, se záruka nevztahuje a jsou obvykle zamítnuty!!! Oprava také může být odmítnuta z hygienyckých důvodů (silné znečištění, apod.).

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A VSTŘÍCNOU SPOLUPRÁCI!!!

Aktualizováno: 15.05.2018